Защо пълнеем през зимата?

Защо пълнеем през зимата?

За мнозина е обичайно да натрупат някой и друг...

5 коледни декорации, без които домът не може

5 коледни декорации, без които домът не може

Дори да не сте от най-големите почитатели на...

Тайните за красота на Миранда Кер

Тайните за красота на Миранда Кер

Миранда Кер е сред най-успелите и богати...

Най-стилните рокли на Кейт Мидълтън през 2014 г.

Най-стилните рокли на Кейт Мидълтън през 2014 г.

От елегантните рокли на Jenny Packham до ежедневни...

10 неща, които не знаем за ядките

10 неща, които не знаем за ядките

На 18 декември 1892 г. се състои премиерата на...

Наоми Кембъл е горда като лице на Agent Provocateur

Наоми Кембъл е горда като лице на Agent Provocateur

Наоми Кембъл е горда да е лице на...

Модератори: Лилит, Roko

Мнениеот nasko_i » 29 Окт 2010, 19:04

Това ми е първи цикъл вчера си инжектирах тестостерон ентанат,дека-дураболин и човешки растежен хормон.Мисля да го взимам тъка тестостерон-200мг на седмица,дека-дураболин-200мг на седмица и соматотропин-6IU на ден.Може ли да ми кажете какви са възможните странични ефекти?На 20 години съм висок съм 175 см и тежа 81 кг
Човек може да постигне много повече с добра дума и пистолет в ръка от колкото само с добра дума!
Аватар
nasko_i
нов
 
Мнения: 9
Регистриран на:
22 Окт 2010, 20:07
Местоположение:
София

Начало  • Назад към Здравословно хранене

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта