Защо пълнеем през зимата?

Защо пълнеем през зимата?

За мнозина е обичайно да натрупат някой и друг...

5 коледни декорации, без които домът не може

5 коледни декорации, без които домът не може

Дори да не сте от най-големите почитатели на...

Тайните за красота на Миранда Кер

Тайните за красота на Миранда Кер

Миранда Кер е сред най-успелите и богати...

Най-стилните рокли на Кейт Мидълтън през 2014 г.

Най-стилните рокли на Кейт Мидълтън през 2014 г.

От елегантните рокли на Jenny Packham до ежедневни...

10 неща, които не знаем за ядките

10 неща, които не знаем за ядките

На 18 декември 1892 г. се състои премиерата на...

Наоми Кембъл е горда като лице на Agent Provocateur

Наоми Кембъл е горда като лице на Agent Provocateur

Наоми Кембъл е горда да е лице на...

Модератор: Rama

Мнениеот milin4ica » 21 Фев 2008, 16:15

imam problem s cikala ......

имам проблем с цикъла си пих едни хапчета и се оправих за 2 месеца след това отново стана нередовен Crying or Very sad и сега нз какво да правя. и ако може някой да ми каже за какво се използва ясмин ще му бъда много благодарна Very Happy миси предварително


СЛУЖЕБНО: ТУК СЕ ПИШЕ НА КИРИЛИЦА!
Аватар
milin4ica
нов
 
Мнения: 3
Регистриран на:
21 Фев 2008, 15:59
Местоположение:
Варна

Мнениеот Деничка » 21 Фев 2008, 16:58

milin4ica написа:imam problem s cikala si pih edni hap4eta i se opravih za 2 meseca sled tova otnovo stana neredoven :cry: i sega nz kakvo da pravq. i ako moje nqkoi da mi kaje za kakvo se izpolzva yasmin 6te mu bada mnogo blagodarna :D misi predvaritelno :wink:

забременей да не ти идва 9 месеца



иди на лекар! :shock: :shock:
Аватар
Деничка
наш човек
 
Мнения: 8507
Регистриран на:
10 Окт 2007, 15:55
Местоположение:
село

Мнениеот the lioness » 21 Фев 2008, 17:12

Пиши на кирилица :!: :!:

Иди на гинеколог, а ясмин е противозачатъчно........
Аватар
the lioness
наш човек
 
Мнения: 2717
Регистриран на:
20 Яну 2008, 21:48
Местоположение:
София

Мнениеот Викторияreal » 22 Фев 2008, 13:51

и определелно каквито и контрацептиви да пиеш е добре да са назначени от лекар, не от форум
Аватар
Викторияreal
наш човек
 
Мнения: 6590
Регистриран на:
11 Фев 2008, 14:41
Местоположение:
Варна

Мнениеот lolyte » 23 Фев 2008, 11:34

Най-добре говори със специалист- предписването на противозачатъчни зависи от много неща,така че едва ли тук някой може да ти каже.Иначе аз съм пила,защото ми идваше през две -три седмици и след време се уравновесява цикълът.
Да обичаш значи да намериш в щастието на друг своето собствено щастие...
Аватар
lolyte
наш човек
 
Мнения: 1020
Регистриран на:
24 Ное 2007, 17:45
Местоположение:
София

Мнениеот Нев5 » 23 Фев 2008, 13:17

Моята приятелка пие противозачатъчни хапчета,за да и идва редовно,всеки месец цикъла.Но тези хапчета,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да бъдат изписани от гинеколог,а не да се вземат на своя глава.
Аватар
Нев5
наш човек
 
Мнения: 2234
Регистриран на:
17 Сеп 2007, 08:09
Местоположение:
Русе

Мнениеот .:::Believe in Me:::. » 23 Фев 2008, 15:24

Така е, момичетата тук са прави - трябва да идеш на гинеколог, да му кажеш, че имаш нередовен цикъл, да се направят ако трябва някакви изследвания и ако водиш вече и полов живот да ти изпише и противозачатъчни. Аз имам много познати, които пият такива за нормализиране на цикъла, защото те се пият 21 дни и после през почивката /7-8 дни/ трябва да ти дойде, така всеки месец ще знаеш кога ти идва и няма да се паникьосваш ако ти закъснее 4-5 дни или да се чудиш защо ти идва по 2 пъти в месеца.... Така че - спасението ти е лекарят, мила! :wink:
Изображение
Изображение
* * *
Досадното на този свят е, че идиотите са уверени в себе си, а умните са изпълнени със съмнения...Б. Ръсел
Аватар
.:::Believe in Me:::.
наш човек
 
Мнения: 3230
Регистриран на:
12 Окт 2007, 18:09
Местоположение:
Пловдив

Мнениеот milin4ica » 25 Фев 2008, 20:42

Служебно:
Съобщението е изтрито от модератора.
Писането на кирилица е задължително!
Аватар
milin4ica
нов
 
Мнения: 3
Регистриран на:
21 Фев 2008, 15:59
Местоположение:
Варна

Мнениеот g_k » 25 Фев 2008, 21:05

[quote="milin4ica"][/quote]


:shock: Хем са ти направили забележка в първия пост, ама ти продължаваш да си пишеш на латиница....
Отиди на лекар!
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!
Аватар
g_k
приятел
 
Мнения: 285
Регистриран на:
27 Яну 2008, 22:44
Местоположение:
София

Мнениеот milin4ica » 28 Фев 2008, 08:06

еми аз се се баркам ко да се напраи. а че за ко да ходя на лекар :D
Аватар
milin4ica
нов
 
Мнения: 3
Регистриран на:
21 Фев 2008, 15:59
Местоположение:
Варна


Начало  • Назад към Здравословни проблеми

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта